Staj Kayıt Duyurusu (Güz Dönemi 3+1 Staja Gidecek Öğrenciler İçin)

15 Eylül 2021 Çarşamba

 
20-24 Eylül 2021 Güz yarıyılı harç ödeme, kayıt yenileme, derse yazılma
 
27 Eylül-01 Ekim 2021 Danışman onayları
 
04 Ekim 2021 Güz yarıyılı derslerin başlaması
 
04-13 Ekim 2021 Ders ekleme, bırakma, silme işlemleri
 
04-08 Ekim 2021 Güz dönemi öğrenci izin isteme süresi/kayıt dondurma
 

Staj yapacak 2. Sınıf öğrencileri için ders kaydı ve diğer işlemler;
 
  • Staj yapacak 2. Sınıf öğrencileri 20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında Güz yarıyılı için harç ödeme, kayıt yenileme, derse yazılma işlemlerini mutlaka gerçekleştireceklerdir. Sadece staj kabul formu göndermek yeterli değildir. Staja gidecek olan tüm öğrenciler “Staj”, “İşyeri eğitimi” ve “İşyeri uygulaması” derslerine (3 ders) kayıt yaptıracaklardır. Alttan dersleri varsa (devamsızlık hariç) bunlarıda mecburi olarak seçeceklerdir.
  • Harç ödeme işleminden sonra (varsa) öğrenci bilgi sistemi üzerinden (https://ubs.giresun.edu.tr/“Staj”, “İşyeri eğitimi” ve “İşyeri uygulaması” derslerine (3 ders) kayıt yaptırmaları zorunludur. Alttan dersleri varsa (devamsızlık hariç) bunlarıda mecburi olarak seçeceklerdir.
  • Tüm staj öğrencilerinin yukarıda belirtilen derslere kayıt yaptırmaları gerekmektedir. Staj yapacak tüm öğrencilerin 20-24 Eylül 2021 tarihleri arasında internet üzerinden ders kaydı yapması gerekmektedir. Bu konudaki sorumluluk öğrencilerimizin kendilerine aittir.
  • KAYIT YENİLEME KILAVUZU